• page_head_bg

News

Ricertamenti, parechji netizens anu interrugatu l'installazione di i dispositi di prutezzione di u lampu in e so famiglie. Dicenu: avete bisognu di stallà i dispositi di prutezzione di u lampu in a scatula di distribuzione in casa? Sè avete bisognu di aghjunghje, chì tipu d'equipaggiu duvete sceglie è cumu installallu? Parechji utilizatori sò ignuranti.

In particulare in l'ultimi anni, i danni di l'apparecchi elettrici sò spessu in a casa di famiglia per via di un fulmine. Dunque, hè un metudu di prutezzione impurtante per installà un paralume in a linea residenziale.

In u passatu, tutti pensavamu chì in casu di tempesta, finu à chì u plug-in di l'alimentazione è a linea di signale sò stati strappati, l'apparecchi domestici puderanu esse impeditu da i lampi. Hè innegabile chì questu hè più sicuru, ma qualchì volta porta assai inconvenienti à a vita. Parechje persone dicenu chì ùn ponu micca ghjucà i telefuni mobili o chjamà in i ghjorni di tempesta. In l'estiu, i trombi sò frequenti, è a frigorifera è l'aria condizionata deve esse spente quandu u lampu vene; Se ùn ci hè nimu in a famiglia, cumu si deve esse prutetti l'apparecchi elettrici? À questu tempu, l'arrestatori di fulmini deve esse installatu nantu à u circuitu currispundente.

Per e famìglie generale, in a famiglia sò necessarii trè fulmini: u primu hè un fulmine di alimentazione elettrica, u sicondu hè un fulmine di l'antenna, è u terzu hè un fulmine di signale. Questi parafulmini ponu dividisce l'impulsu elettromagneticu generatu da i lampi per limità a tensione, prutegge cusì l'apparecchi elettrici in casa.

Sicondu l'esperienza di Lei Hao Electric per parechji anni, a messa à terra di l'arrestatore di fulmini hè cunnessa cù u filu di messa in terra utilizatu in cunjunzione da l'apparecchi domestici. Se u filu di messa in terra hè disconnected or loosen, a cunchiglia di l'apparecchi elettrichi di a casa pò esse caricata, chì pruvucarà l'arrestatore di fulmini per fallu di travaglià nurmale. Intantu, l'apparecchi elettrici in a casa deve esse stallati u più luntanu da u muru esternu o colonna quant'è pussibule per assicurà a sicurità persunale.

Certi parafulmini duveranu esse installati in cunfurmità cù e regulazioni pertinenti. Se a stallazione ùn hè micca curretta, u currente di u lampu ùn pò esse scaricatu in a terra. U filu di messa in terra hè cunnessu cù u filu di ubligatoriu, è si sguasserà è cascarà dopu à un bellu pezzu; Inoltre, u cunduttore di terra ùn hè micca cunnessu fermamente. Quandu l'arrestatore di fulmini hè in esecuzione, pò causà a cunnessione à brusgià è ùn pò micca ghjucà l'effettu di a prutezzione di fulmini. Per quessa, a cunnessione di saldatura o di bullone deve esse aduttatu quandu si stallanu u filu di messa à terra di l'arrestatore. È spessu rializeghja l'ispezione di sicurità, è manighjà puntuale è rimpiazzà u fenomenu cum'è micca fermu.

Lei Hao Electric ricurdeghja à l'utilizatori quì: Ancu s'ellu ci sò dispusitivi di prutezzione di fulmini in u primu è u sicondu pianu, cum'è parafulmine è striscia di fulmine, hè sempre impussibile di eliminà a pussibilità di intrusione di fulmini da a linea elettrica, a linea di signale è altre linee. Per creà un ambiente di casa sicuru, hè necessariu di stallà u parafone di casa.


Tempu di Postu: Jul-06-2021