• page_head_bg

News

Hè veramente necessariu di stallà i dispositi di prutezzione di surge in casa? Credu chì parechje persone anu tali dumande. I fatti anu dimustratu chì l'accidenti di fulmini sò cumunu in e famiglie oghje, per quessa, hè urgente di installà dispositivi di prutezzione di surge. Attualmente, un gran numaru di dispusitivi di prutezzione di surge di bassa qualità sò versati in u mercatu, assai utilizatori ùn sanu micca cumu sceglie è distingue, chì hè diventatu un prublema difficiule per a maiò parte di l'utilizatori di famiglia per risolve, cusì cumu sceglie un surge adattatu. dispusitivu di prutezzione?

1 、 Prutezzione di classificazione di u dispositivu di prutezzione di u surge

U dispusitivu di prutezzione di surge (SPD) hè divisu in trè livelli secondu l'area da prutege. U primu livellu SPD pò esse appiicatu à u cabinet di distribuzione generale in l'edifiziu, chì pò scaricate u currente di fulmine direttu. A corrente di scarica massima hè 80kA ~ 200kA; U dispusitivu di prutezzione di surge di u sicondu livellu (SPD) hè utilizatu in l'armadiu di distribuzione shunt di l'edificiu, chì hè destinatu à a tensione di l'anticu scaricatore di livellu è l'equipaggiu di prutezzione indottu da fulmini in a zona. A corrente massima di scaricamentu hè di circa 40ka; U terzu livellu di u dispositivu di prutezzione di surge (SPD) hè appiicatu à a parte frontale di l'equipaggiu impurtante, chì hè l'ultimu mezzu per prutege l'equipaggiu. Prutege u LEMP è l'energia residuale di fulmini chì passanu à traversu l'apparechju anti fulmine di u sicondu livellu, è a corrente massima di scaricamentu hè di circa 20KA.

2 、 Fighjate à u prezzu

Ùn siate avidità di cumprà Dispositivi di prutezzione di i surge in casa. Se u prezzu di i dispusitivi di prutezzione di surge hè menu di 50 yuan nantu à u mercatu, hè megliu micca aduprà. A capacità di sti dispusitivi hè abbastanza limitata, è ùn sò micca efficaci per grandi surge o spikes. Hè facile à surriscaldamentu, è tandu pruvucarà tuttu u dispusitivu di prutezzione di surge à piglià u focu.

3、 Vede s'ellu ci sò segni di sicurità

Se vulete sapè a qualità di u pruduttu, dipende ancu s'ellu hà u rapportu di prova di u centru di prutezzione di fulmini o un certificatu di sicurezza di u produttu. Se u prutettore ùn hà micca a marca di prova di salvezza, hè prubabile di esse un pruduttu di qualità povira, è a sicurità ùn pò esse garantita. Ancu s'è u prezzu hè altu, ùn significa micca chì a qualità hè bona.

4 、 Capacità di assorbimentu d'energia

Quantu più alta hè a capacità di assorbimentu di l'energia, megliu u rendiment di prutezzione. U valore di u protettore chì cumprate deve esse almenu 200 à 400 joules. Per ottene un megliu rendimentu di prutezzione, u protettore cù u valore sopra 600 joules hè u megliu.

5 、 Fighjate à a velocità di risposta

I protettori di surge ùn si disconnettenu micca immediatamente, rispundenu à un surge cun un ligeru ritardu. Più longu hè u tempu di risposta, più longu l'urdinatore (o l'altru equipamentu) soffrenu di u surge. Per quessa, hè necessariu di cumprà i dispusitivi di prutezzione di surge cù u tempu di risposta menu di un nanosecondu.

6 、 Fighjate à a tensione di clamping

Più bassa hè a tensione di clamping, megliu hè a prestazione di prutezzione. Hà trè livelli di prutezzione: 300 V, 400 V è 500 v in generale, u voltage clamping hè assai altu quandu trapassa 400 V. Per quessa, u valore di tensione di clamping deve esse osservatu per assicurà a sicurità.

In generale, in u prucessu di sceglie i dispusitivi di prutezzione di surge, e famiglie anu da ricunnosce a marca è cunnosce più nantu à a so prestazione in tutti l'aspetti. Leihao electric si concentra nantu à a prutezzione di i fulmini. I so prudutti anu passatu a prova di sicurezza di u centru di prutezzione di u lampu, è u prucessu di produzzione hè verificatu à tutti i livelli, per mantene a vostra famiglia luntanu da l'invasione di lampi è assicurà a sicurità di l'equipaggiu elettronicu di famiglia è a salvezza persunale.


Tempu di Postu: Jul-06-2021